۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

هوشيار باشيد که تنها دليل انتقاد ائمه جمعه از احمدي نژاد فرافکني و خبرسازي است

قطعنامه اخير شوراي امنيت سازمان ملل و ساير شکستهاي ديپلماتيک دولت احمدي نژاد و نظام جمهوري اسلامي در هفته هاي اخير که به عقيده کارشناسان سياسي بزرگترين شکست ديپلماسي ايران در سي سال اخير بوده است شرايط وخيمي و حادي را براي دولت کودتا و ولايت فقيه ايجاد کرده است. از سويي عدم مشروعيت نظام و البته دولت از سوي شهروندان ايراني و اعتراضات بسيار گسترده و دور از انتظار سران در داخل و عدم مقبوليت دولت نامشروع دهم و درنتيجه انزواي سياسي دولت پايه هاي حکومت ولايت فقيه را از هميشه سست تر کرده است. ناکارامدي مديران، دستگيري گسترده فعالان سياسي، قوه قضاييه غير مستقل، تورم بسيار بالا، دروغ هاي بزرگ احمدي نژاد و غيره و غيره نيز بر اين مسائل تا حد زيادي دامن زده اند.
در شرايط کنوني نظام بيش از هرچيز نيازمند بمب هاي خبري و خبرسازي در مورد مسائلي به غير مسائل اصلي و مهم است که به وسيله آنها اذهان عمومي را از سمت خرابکاري هاي سياسي و اقتصادي بزرگتر به سمت مسائل فرهنگي و حجاب و ... سوق دهد. مواردي همچون هتک حرمت حسن خميني، حمله به دفتر آيت ا... صانعي و منتظري و انتقاد ائمه جمعه از رئيس جمهور نامشروع دولت دهم همه و همه فقط براي ايجاد اخبار فرعي صورت مي گيرد.
انتقاد ائمه جمعه از احمدي نژاد تنها يک دعواي کنترل شده درون نظام براي ايجاد سر و صدا و هوچيگري است. قصد سران نظام با انجام اين عمل اين است که به آن عده از مردم که هنوز به طور کامل از آنان رويگردان نشده اند اينطور القاء کنند که نظام به فکر مردم است و در اين راه حتي احمدي نژاد هم مورد انتقاد شديد قرار مي گيرد.
در اين شرايط طرفداران جنبش سبز بايد همانطور که در بيانيه شماره هفده و هجده جناب مهندس موسوي اشاره شده است به آگاهي بيشتر و گسترده تر بپردازند که مبادا خبرها و مواردي که تاثير بيشتري بر زندگي مردم خصوصا مسائل اقتصادي آنان مربوط مي شود اولويت خود را در خبرها از دست بدهد و در انبوه خبرهاي ايجاد شده توسط دولت و حاميانش گم شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر