۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

قیاس، حال کنونی افراد است!

این جمله از از قبل از انتخابات سال قبل و تا حال بسیار بسیار شنیده ایم. چرا که این جمله توجیه بسیاری از هتک حرمت های و سرکوبهای مخالفان دولت های دروغین و تقلبی نهم و دهم بوده است. هتک حرمت کسانی مانند جناب مهندس میر حسین موسوی و زهرا رهنورد، سید محمد خاتمی، آیت ا... هاشمی رفسنجانی و فرزندانشان، ناطق نوری، آیت ا... صانعی، بسیاری از رزمندگان مخالف دولت، و کلا کسانی که در گذشته امام خمینی و یا افراد مومن و مورد قبول جامعه در موردشان صحبتی کرده بودند.
برای مثال در مورد مهندس موسوی وقتی همه از مخالفان ایشان که همگی به طور قاطع موافقان احمدی نژاد بودند سوال می کردند که: شما چطور عملکرد گذشته ایشان را زیر سوال می برید در حالی که ایشان نخست وزیر امام خمینی بودند و امام همیشه از عملکرد ایشان راضی بود و می فرمود: کسانی که از ایشان ایراد می گیرند حتی قدرت اداره یک نانوایی را هم ندارند.
و تنها جمله ای که به عنوان جواب و توجیه هتک حرمت های بدون سند دلیل شان می گفتند همین جمله بود که قیاس، حال کنون افراد است.
حال من یک سوال دارم؟
این حال کنونی چیست که شامل بعضی افراد می شود و شامل برخی دیگر نمی شود. چرا بسیاری از کسانی که در سال 67 کاملا بیگناه اعدام شدند نباید حال کنونی داشته باشند؟ چه کسانی آنها را از داشتن این حال کنونی مرحوم کرد؟ حال کنونی آن قاضی و دادستان و رئیس قوه قضاییه و ... چگونه است؟
البته اجازه بدهید پرانتزی اینجا باز کنیم و ببینیم برخی مسئولان این امور چه جور حال کنونی دارند: کسانی مانند آیت ا.. یزدی (که زمین گیر شده اند) و آیت ا... گیلانی (که اصلا معلوم نیست چه وضعیتی دارند) یا آیت ا... خلخالی (که به طرز بدی مرحوم شدند) و آیت ا... جنتی (که از جمعیت 74000000 ایران حدود 73999998 نفر هر روز برای تشریف بردنشون دعا می کنند) و بسیاری دیگر که نه ذهنم یاری می کنه و نه اطلاعاتم.
در مورد شخصی مثل سعید قاسمی (از فرماندهان سپاه)، حال کنونی ایشان که انصافا توضیح دقیق با ... در عسل افتادن است. شخص که همیشه شب های عملیات گم می شد و حتی حاج همت بعد از عملیات کربلای 5 که برگشته بود به این شخص گفت که سعید برو و خودتو گم و گور کن که اگه عراقی ها نکشنت مطمئن باش خودی ها تو رو می کشند. بعد فرار کرد و سر از یک لشکر دیگه در آورد. این شخص خائن به همرزمانش حالا در جایگاهی قرار گرفته که می تونه از نظام و دولت دفاع کنه اونهم به عنوان یکی از فرماندهان جنگ. (البته دفاع از چنین نظام و دولت دروغینی افتخار نیست و دلیل گفتن این موضوع فقط تشریح قضیه حال کنونی است)
یا در مورد مهدی کوچک زاده: شخصی که به عنوان بچه پولدار شدیدا دخترباز و مست دانشگاه شیراز معروف بود و حالا شده نماینده با کمالات و البته حامی دولت مجلس شورای اسلامی. همینطور افرادی مثل حمید رسایی و روح ا... (خسرو) حسینیان و بسیاری از مگسانی که اکنون دور شیرینی توخالی قدرت در حال وز وز کردن و کاسه لیسی هستند.
حالا همه چیز به خود شما دوستان عزیز بستگی دارد که : آیا حال کنونی افراد واقع مقیاس مناسبی برای تشخیص صلاحیت و همچنین توجیه مناسبی برای هتک حرمت به آنها می باشد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر